Hi akak...saya nak kongsikan pengalaman kawan saya pulak pas saya baca pasal akak kena tipu ngan Mashiko aka Amira tu....ni sebahagian petikan dia kat email yg dia kirim kat kawan2 yg ada bukak kedai online...apa2 pun Tuhan je yg akan balas perbuatan org macam ni....

hi akak...saya pn penah lalu kat amira butik tu...nasib tak beli...ni ha saya pon nk kongsi sket ngan para pembaca...samala ngan kes akak ni saya kena tipu after bank in....tunggu punya tunggu barang tak sampai...payment dah clear semua...paling menyakitkan hati ini petikan TERAKHIR dari email penyangak tue...

"hey babe, i've received the payment already :)
but i'm so sorry to inform u that my supplier in on holidays until tuesday so i can only post on wednesday.
i hope thats ok with u."

punyala dgn penuh kesabaran saya menunggu sampai 2 minggu.....tp tak juga brg sampai...hadoi hadoi...1st taim kena tipu camni....jadi saya nk berkongsi pengalaman ini supaya kita haruslah berhati2 semasa membeli barang kat online...

btw ni alamat email penyangak,blog dan akaun orang yg telah menipu saya...harap semua pembaca berhati2...

Blog : perfumeprincess@blogspot.com
Akaun die: 14410070360528 (Hannah Azmir)
Email die : perfume.princess@yahoo.com